Królestwo WoW

Gra forumowa na podstawie MMORPG "World of Warcraft"

Ogłoszenie

Wybierz rase, Klase i zgłoś sie do Admina aby zrobil ci sygnature można wybrać max 2 czary z klasy do której sie dołączasz

#1 2007-12-31 23:01:34

Aeris

Game Master

Zarejestrowany: 2007-12-31
Posty: 8031
Punktów :   

Czary dla Maga

Fireball
Miota kulę ognia, która zadaje 100 do 500 obrażeń od ognia i dodatkowe A obrażeń przez 5 sekund.

Fire Ward
Absorbuje 200 obrażeń od ognia. Ostatnie 1 minute. Użyj tej umiejętności gdy walczysz z przeciwnikiem władającym ogniem.

Frostbolt
Uwalnia pocisk lodu na wroga, zadając od 100 do 300 zamrażających obrażeń, obniża również prędkość poruszania się na 20 sekund. Ta umiejętność jest przydatna aby zatrzymać uciekających wrogów, zanim wezwą oni pomoc.

Ice Armor
Wzmacnia pancerz o 200 Jeśli wrogowie uderzą maga, ich prędkość poruszania się może zostać spowolniona o 10% i ich ataki o 10%. Ostatnie 20 sekund

Ice Lance
Uderza wroga z siłą od 300 do 500 obrażeń. Zadaje potrójne obrażenia przeciwko zamrożonym celom.

Mage Armor
Zwiększa odporność na wszystkie rodzaje magii o 300 i pozwala zwiększyć o 20% regeneracji Many podczas czarowania. Ostatnie 5 minut.

Arcane Explosion
Tworzy eksplozję tajemniczej magii wokół maga, zadając od 50 do 400 obrażeń wszystkim celom znajdującym się w zasięgu 30 jardów. Ta umiejętność jest przydatna, kiedy jesteś otoczony przez wrogów

Arcane Missiles
Rozpoczyna „Arcane Misslies” na wroga, zadaje 20 obrażeń każdej sekundy, przez 30 sekund. Ten czar ma widowiskową animację. „Arcane Misslies” nie może być użyty, gdy jest się wyciszonym (silenced).

Polymorph
Transformuje wrogą bestię, Humanoida lub Kreatury w owieczkę, zmuszając go do włóczenia się na czas trwania czaru. Podczas włóczenia się, owieczka nie może atakować lub używać magii, ale będzie bardzo szybko regenerować swoje Zycie. Tylko jeden wrogi cel naraz może być przeobrażony, najmniejsze obrażenie spowoduje jego powrót do normalnej formy, jeśli to możliwe, spowoduje, że przeciwnik zsiądzie z „mounta”. Jest także wzmożona szansa na przełamanie czaru, gdy jest on użyty na jakimś graczu. Gracze dostają krótszy czas trwania czaru i większą szanse na wyrwanie się, dlatego zwykle efekt nie przekracza 15 sekund. Kilkukrotne użycie czaru na jednym, wybranym celu spowoduje zmniejszenie czasu trwania każdego efektu.


Horda
Rasa: Blood Elf
Klasa: Paladyn
Level: 101
Exp: 70000 Exp
Wymagane Exp: 0
Czary: Blessing of Might, Flash of Light, Holy Light, Turn Undead
Profesje: Herbalism i Alchemy, Enchanting
Ekwipunek: Warlord's Claymore,
Punkty życia: 10000
Punkty many: 10000
Copper: 0               
Silver: 0                     
Gold: 120
Siła: 510
Zręczność: 510
Odporność na Magię: 510

Offline

 
Forum wciąż w budowie

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.visionpol.pun.pl www.manga-projekt.pun.pl www.callofduty2.pun.pl www.pokemon4fun.pun.pl www.huntik-zostan-lowca.pun.pl